NI MASANYA

kalau tanya hati '' berapa kali hati dah terluka ? ''  hati mesti tak jawab tapi diam je nangis tapi takpe saya tahu berapa kali awak di sakiti tapi awak masih kuat so tlong jadi kuat untuk dugaan yang mendatang tau  :')  ehem :3 saya pun dah besar... dunia makin tua bumi makin nazak ohhh mungkin ni masa nya untuk betulkan semua benda ? memperbaiki diri... mengubah perspeksi aku pada orang lain ? kurangkan dendam.. menambah keyakinan diri... menolak hasad dengki... kurang kan sikap balas dendam dan panas baran ? mengubah segala galanya kemudian pasti Allah membantu ku mengharungi harungan hidup... menguatkan semangat ku ..meningkatkan kesabaran ku.. ALLAHU  cuma pada Mu aku berserah .. aku tahu kau sedang mendengar doaku, mendengar tangisan ku dan rintihan ku dan kau sedang merancang yang terbaik untuk ku . setiap masa membusy kan diri supaya tak ingat benda benda yang tak sepatutnya....muhasabah diri dan sebagainya .. terlalu banyak ilmu yang  ingin ku dalami terlalu banyak ilmu yang harus ku cari yepppp mesti banyak ilmu tuhan kan luas hmmm so  nak masuk july 2013 azam baru plis ? semoga menjadi muslimah yang taat -hamba yang taat pada yang MAHA ESA and semangat berubah,  diri berubah pokoknya semua berubah kay gudluck dear self !! <3



UP SIDE DOWN bismillah