TEKAD

hai tekad , nama saya alia nadia , selama ni saya tak pernah guna awak sebaiknya maksud saya  ' saya tekad ' ' saya tekad '  ' sungguh saya tekad ' tapi at the end mesti tak  tapi kali ni bila saya berumur 19 tahun saya tahu maknya tekad.. saya nak guna awak sepenuhnya sebab saya tekad :( sungguh kali ni saya tekad ape pun yang terjadi saya tetap tekad okay ?  atas ape yang terjadi , atas segala kenangan yang dicipta, atas segala gala yang berlaku, ini pengakhiran kita ?  ini kesudahan cerita kita ? ini kesudahan persahabatan kita ? mana janji  kita semua ? manaa ?! kay sudah cukup emosi tu nadia hm... sebenarnya terlalu banyak yang nak di taip tapi macam sangat tak berbaloi dan merepek so takpe simpan dalam minda dan biar ianya hilang dengan sendirinya cuma hm terkilan ade kecewa ade pokok kata macam macam rasa ade bila ni semua berlaku .. kadang bersyukur  hm kadang rindu hm kadang menyesal  hm kadang meragui  dan yang paling penting   terfikir kenapa semua ini terjadi Allahu  :/ ...  benci sehingga tidak boleh di ungkapkan dengan kata kata ... dendam yang tiada pengakhiran , tiada lagi tolak ansur antara kita ...ehh sampai hati ? tegarkah hati ? hahahah  kelakar yes semua ini kelakar so  saya tekad memang takkan pandang belakang balik dan tegur dan berkawan and what else, bagi saya, kisah kita berakhir pada semester 2 so berakhir disitu juga tiada kata sambungan untuk itu ... sekian.....




dah boleh lupa semuanya okay ? semua ini palsu belaka .note that