RESULTS SPM

 malam sebelum ambil results haih aku tak tido takut yang teramat and aku naikkan nazar aku lagi 1A 1 haripuasa, sebab aku takut aku takut nanti results teruk and buatkan ibu bapa aku menangis  :/ gila ke tak takut?1 aku rasa masa jawab SPM dulu eiii bapak susahnya jawab math dengan account menangis aku dengan dugaan nya  hari kedua accident motor memang tak lah en pergi sekolah dengan kaki and tangan berbalut balut dah macam mumia dah aku tengokdiri kaumasa tu hahahah nak buat semua bende pun macam terbantut jugaaakk so pagi masa 21 march tu erm eiii takut gila tunggu je 9 pagi  dah siap 9.30 sampai sekolah dengan waniy :) she pick me up hihi semangat gila en kitaorg?  ;P takut and tak sabar punya pasal then bila dengar nama kawan2 kene panggil 8A keatas rasa macam ei bestnya  alatapi aku tahu aku tak mungkin dapat straight A's tpi at least ya allahb iar lah 5 A dan ke atas so bila my turn amik results account dengan math paling aku takut , part paling terharu bila cikgu marziana kiss and hug me sebab tak sangka accout lulus sampai macamtu walhal masa trial gagal teruk gila, memangs truggle gila gila  account punya pasal kan :) so alhamdulillah  akhirnya bila dapat results i can my abah and mama menangis kegembiraan tu sudah cukup buat aku rasa hmm terharu okay  !:') and sekarang next tugas is tunaikan nazar 

assalamualaikum :)