CHINESE NEW YEAR !

 okay cuti raya cina yeay maknanya balik rumah  okay ? bila balik rumah no class and no new assignment  hahahahaah heleh assignment lama pun terbengkalai so masa nilah kena siapkan  kankankan ?  balik rumah by BUS  ! and thats last minute plan mula mla mama and abah cakap dorang amik so saya lega lah kan  tak payah beli tiket dekat melaka central gitu  :D tibe tibe hari sebelum 8 fbruari tu mama boleh pulak call and cakap 'angah balik sendirilah jimat kos  tol minyak dan sebagainya nanti jalan jammed lah raya cina '  heyyyyy masa tu gua macam ' eh mama ni boleh pulak call last minute buatnya takde tiket ha cangokkk dekat MC tu  nasib baik ada alep a.k.a obama my bestfriends  - cuba bayangkan dia sanggup burn tiket dia pulul 3.30 semata mata nak  teman saya ! yeayyy me hihihi so akhirnya dapat tiket ke terminal bandar selatan pukul 5.30 ingatkan dapat lah sampai rumah around  7 malam lah tapi disebabkan  jalan raya yang sesak dan sangat jammed ! 8.30 baru sampai TBS ha belum sampai rumah lagi okay nak dijadikan cerita sampai je kat tbs tu  kaunter beli tiket ya Allah punya lah panjang gila beratur dan sesak dengan  orang ..  lepastu alep cakap' ha jum beli dekat mesin je senang sikit '  tengah tengah beli tiket  ai toleh kanan toleh kiri dan bila toleh belakang i saw him *sila krik krik * sekarang sebab masa tu sangat terkejut gila ingatkan bayangan gua je tapi  seond pandang haaa sah lah dia ah wei sah !  tapi alep cakap ; nadia buat taktahu je lah ' okay buat taktahu : 3 aku tengok dekat situ dah macam lautan manusia punyalah berpusu pusu -__________-    lepastu dlam train tak usah cakapppppppp tak usah cakap k ? kalau dah tbs  macam lautan so train dah macam sardin !   eiii sabar alia nadia sabar itulah dugaan hahahaha :D  so  at last sampai ktm ukm , mas anak keluar tu nak merentasi jejantas ha dia tegur ' assalamualaikum '  pehhh dupdapdupdap jantung gua takyah cakap pahal tak rasa macamtu nervous mungkin ? sebab tak terfikir akan jumpa dan akan tegur so hm layan macam biasa jelah kan nak buat ape lagi ?) so he asked for bb pin .. aku cakap lah aku takingat so dia cakap ' bodoh ' ! okay dia tak berubah betul lah tu dia  sebab ingatkan  kembar dia ke ape ke kan ? dah lupakan... ha tunggu kakak amik amboi berkurun    handphone dua dua pulak takde kredit  eh bukan blackberry ada kredit tpi bateri yilek *nice one* :) dalam 9.45 baru dorang ambil ei masa tu lapar gila eyyy makan je gua fikir