BAYU BEACH RESORT :)

 hello peeps ! ,    cuti raya cina ni , alia pergi holiday dengan family dengan Port Dickson jeee, hahah tapi takpelah best ape :P cuma ramai gila orang nak masuk teluk kemang pun tak boleh, eiiiii  tak suka nya hihih,  bayu beach je weyhh kita pergi tak mampu nak pergi hotel mahal2 ni hahah cehhh :D,   bayu ni best sebab ape? you knpw sebab ape? sebab  dari tahun lepas alia bulan 7 macamtu alia nak sangat pergi ke pantai atau laut ,  cause  sememangnya boleh tenang  bila kita   disitu,  melihat kebesaran ALLAH S.W.T.    ombak , angin bayu yang sepoi,  suasana yang terlalu aman dan damai hanya kedengaran bunyi  ombak   di pagi hari,  so, disebabkan alia terlalu suka ombak ni, pagi2 lagi lepas subuh 7 pagi dah keluar pergi ke laut,   main dengan batu batu dan pasir pasir kat laut tu :)  banyak bende yang aku fikir kat sane, bila tengah hari baru aku naik bilik, , banyak yang aku fikir, pasal life aku , pasal kau, pasal kawan kawan, pasal results SPM, too many stories , sampai alia ade lah sikit, menitis juga air mata ni,   timbul terlalu banyak persoalan bila menghadap ciptaan ALLAH yang terlalu sempurnan niii,  memikirkan mengapa , kenapa,  berlaku banyak bende dalam hidup dan ianyamemeritkan sekali  dan bagaimana hidup ni pada masa depan  :D,  cuma sebelum alia tinggalkan laut tu,   alia tahu  ALLAH mendengar doaku, maka ku panjatkan doa,' semoga kau  memberkati hidup ku YA ALLAH,  kuatkan iman ku, teguh kan kesabaran ku, berikan aku petunjuk dalam hidup ni amin ;)  so theres some pictures on that day enjoy it :*