FREEDOM :')

okay guys, ! SPM dah habes and  absolutely yang paling happy is i am free.. i'm free from  him, school,  exam, problems ! :) sejak sejak aku dah tak berapa ngam dengan kau ni kan,
 masalah dalam hidup aku makin berkurangan. pendek kata, sejak kau datang dalam hidup aku ni, semuanya berkisar tentang kau, dan mostly masalah aku datangnya dan berpuncanya dari
kau..terimakasih dekat kau sebab mungkin dulu kau pernah membahagiakan aku * suatu ketika
dulu* but i am not sure whether ikhlas ke tak kau ni kan :Obukan nak cakap aku menyesal kenal kau, kalau aku cakap camtu nampak sangat aku kejam rite tapi itulah bende betulnya, aku pelik dengan kau sebenarnya ade jugak manusia macam kau, haih :/


SO SO , SPM dah lepas ni nak cakap kan, musuh , kawan rapat  dan sekutu dengan nya hahahha
boleh dikatakan baik lah juga, terungkap segala salah faham selama ni and  aku bersyukur lah
that's why  aku taip camni kat facebook punya status ' everythings get back to normal like before
thankyou ALLAH :) <3 '  hihihihihihi  ape yang aku ragu ragu selama ni  was was pasal sesuatu
perkara semuanya terjawab , dan aku bersyukur sangat sangat sebab hidup aku sempurna
sekarang :) 


THIS IS ABSOLUTELY RIGHT :)